Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ще пробвам сичко което ми казахте за маркуча пробвах вчера дали го надува ама не можах да разбера то като е топъл и се е мек . През ауспуха излиза бая пушеб незнам дали от студеното време или от изпарената вода.
    Днеска забелязах и друго викам чакаи да откачам една по една свещите да гледам дали не е заминала някоя
    1-добре
    2-добре
    3-ЧАААТ такъв ток ме перна че чак аварйините се включиха (остановен пробив)вазможно ли е от това да се бъзикат оборотите с мен .
    Венци може ли да ми кажеш нещо повече за този химикал
    Last edited by TishO; d.m.y г., 15:44.
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • Провери да не ти губи някъде от парното.Ако тече от маркучите е много вероятно и да не го забележиш
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Въпросният химикал е част от комплект, който влючва тубичка със химикала и специална стъкленица в която се сипва. Отгоре има помпичка, а отдолу отвор. Стъкленицата се слага върху отвора на разширителния съд и с помпичката се засмукват от парите вътре. В нормално състояние химикала е син на цвят. Когато влезе в досег с изгорели газове става жълт.
        За съжаление първия път когато се запознах с този начин на диагностициране ми се наложи да отворя шестака.
        Във всеки добър сервиз трябва да има по една такава стъкленица със химикал. Това спестява адски много чудене и ровене, въпреки че много боли като видиш жълтия цвят.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • mordohy между другото и парно нямам смисъл че и пълно и празно да е казанчето с водата се лед студено духа дали е от това че е примерно пробит маркуча
          Венци мерси много ценна информация ми даде при първа вазможност ще проверя сервизите !!!
          Last edited by TishO; d.m.y г., 20:44.
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • Може действително да е пробит маркуча,а може и да не ти отваря клапата за топло-студено.Виж я как и къде е,менюали има доста и изолирай тая възможност.За химикала,който говори Венци,мога да кажа,че е безупречно точен и наистина върши работа.Работил съм с него още преди 8-9 години.За съжаление , тука сме си дървени глави и новите технологии пробиват трудно,а и безсъвестни типове не искат да ги въвеждат по икономически интереси!Едно е да ти вземат парите за смяна на гарнитура и междувременно да сменят и един маркуч или затегнат една скоба и съвсем друго само да затегнат една скоба!За това сме за
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Врътката на парното може да показва червения сектор,а всъщност да е превъртял ключа и вътре настройката да ти е за студено.
              Другия вариянт е да ти е откачено жилото и клапата да е винаги ,,на Левски".
              Все пак парното ти е най-малкия проблем,а и е лесно поправим.
              При мен шума в двигателя се оказа от водната помпа и малко съжалявам вече че го разлобих а не го продадох цял.Няма разбит лагер,всичко си е перфектно -колянов вал,бутала,цилиндри всичко.
              Щом вади бял дим,не я юркай много преди да си открил причината.
              Успех

              Comment


              • Причината е открита здухана гарнитура и сега почва едно ходене пеш и събиране на пари и следващото палене ще е след като си намеря 16в глави защото така или иначе ще свалям глави защо направо не ги сменя.И така ако някои му се намират 2 16винтилови глави+въздуховоди+комп+джеттроници и сичко друго което трябва да си преправя двигатела или направо някои 16винтилов ако му се намира на някои.
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • Това, което си го замислил няма да стане! Много повече неща ще ти трябват. По добре цял мотор да си намериш оборудван.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
                    И така ако някои му се намират 2 16винтилови глави+въздуховоди+комп+джеттроници и сичко друго което трябва да си преправя двигатела или направо някои 16винтилов ако му се намира на някои.
                    Добре си решил, но знаеш ли какви точно части ти трябват за тази конверсия?
                    Трябва ти и гредата под мотора, изпускателният колектор (паяка) и куп други работи. От старият ти мотор буквално единтвеното което ще остане е кутията на филтъра.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • ами ако си намеря обурудван двигател???Ще ми трябва само гредата под двигателя или???
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
                        ами ако си намеря обурудван двигател???Ще ми трябва само гредата под двигателя или???
                        И изпускателен колектор, и цялата инсталация + ЕКУ , и др. работи които в момента не се сещам.
                        За да ти работи и пали нормално 16в мотора трябват и хубави кабели + хубави свещи. Първо прецени финансово дали ще издържиш.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Каква е разликата в гредата под двигателя ?
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            Каква е разликата в гредата под двигателя ?
                            Под 16В главите има извивка, за да се съберат. Ако сложиш греда от 8В на 16В мотор ще опрат ангренажите в гредата.
                            Обратния вариант става и няма проблеми.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
                              ами ако си намеря обурудван двигател???Ще ми трябва само гредата под двигателя или???
                              Имам приятел, продаващ - 0896154440

                              Comment


                              • Да се върнем към темата за издухалата гарнитура, надутите маркучи и изгорелите газове в охладителната система

                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43159
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X